poniedziałek, 16 lipca 2012

Info.

Jejku, przepraszam Was. Miałam już napisany epilog, ale nie był taki jaki być powinien. Zaczęłam od początku i teraz jest o niebo lepiej, ale musicie uzborić się w cierpliwość, bo ja, w przeciwieństwie do większoći z Was, zaczynam wakacje dopiero w piątek. Poza tym, moja przyjaciółka, której nie widziałam przez pół roku, a która nie wie, źe piszę, przyjeżdża za chwilę, więc będzie mi trudniej pisać. Epilog powinien pojawić się najpóźniej w weekend.
Po prostu chce odejść z klasą. Dacie mi czas?
Pozdrawiam!

1 komentarze:

BOOKistka pisze...

Damy, damy ; ). Czekam na Epilog i jeśli będziesz miała czas wpadnij do mnie i skomentuj : http://anotherverra.blogspot.com/

Prześlij komentarz

About Me

Moje zdjęcie
Vick
Kocham pisać. Pisząc, czuję się w jakiś sposób spełniona. Takie same odczucia towarzyszą mi gdy rysuję. Ogólnie to jestem realistką, jedynie tworząc potrafię oderwać się od szarej rzeczywistości. Zawsze twardo trzymam się swoich poglądów, nie lubię podporządkowywać się innym. Jestem trochę zwariowana, ale to chyba normalne u nastolatek. Gdy coś sobie postanowię nieustępliwe dążę do wyznaczonego celu, zamieniam cię w perfekcjonistkę. Moje motto: "życie nie nie polega na szukaniu, tylko na kreowaniu samego siebie". We wszystkim co robię trzymam się tej zasady, bo nikt za mnie życia nie przeżyje, a tyko ja wiem co jest dla mnie najlepsze.
Wyświetl mój pełny profil

Czytam i polecam!

Obsługiwane przez usługę Blogger.